Menu
Your Cart

Reklamační podmínky

Reklamace a vrácení zboží

 

Reklamace

 

Na zboží zakoupené v našem E-shopu a na našich prodejnách se vztahuje 24měsíční záruční doba. V případě poškození zboží zakoupeného v E-shopu během záruční doby, máte dvě možnosti:

 

1, Zboží s vystavenou fakturou přineste na naší prodejnu, kde ji naše zaměstnankyně převezmou a vyřídí vaši rekkamaci.( OC Zlaté Jablko, Pandora, Zlín )

 

2, Zboží se záručním listem, ve kterém bude uvedena vada zboží, vaše údaje a číslo faktury ke které se reklamace vztahuje zašlete na adresu:

Zlaté jablko, a.s.

Prodejna Pandora
Zlín, nám. Míru 174,

PSČ 760 01

 

 

V případě odeslání , zboží k nám dobře zabalte, aby při přepravě nedošlo ještě k většímu poškození. Jestli je to možné, přiložte kopii faktury. O viřízení reklamace Vás budeme informovat telefonicky a nebo automaticky zašleme opravenou reklamaci zpět na uvedenou adresu. /V tomto případě Vám přijde oznámení od přepravce o doručení zásilky /.

 

Vrácení zboží

 

Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy a tedy vrátit zboží bez uvedení důvodu ve lhůtě 14dní, kromě případů uvedených v zákoně, podle kterých odstoupení od smlouvy možné není. /např. Při úpravě šperku na míru, gravírování, poškození zboží kupujícím /. Lhúta začíná plynout dnem, kdy kupující a nebo jím pověřená osoba s vyjímkou dopravce, převezme zboží. Kupující může odstoupit od smlouvy uzavřené jen prostřednictvím E-shopu a tedy není možné vrátit zakoupené v kamenném obchodě. Odstoupením kupujícího od smlouvy se kupní smlouva ruší od začátku. Aby byla dodržena lhůta na odstoupení od smlouvy, je potřeba, aby kupující zaslal zboží prodávajícímu nejpozději poslední den lhůty na odstoupení od smlouvy. Lhůta se považuje za dodrženou v případě, že kupující zboží odešle před uplynutím 14denní lhůty. Zboží je potřeba zaslat doporučeně a pojištěné./Prodávající neručí za jeho případnou ztrátu nebo poškození během přepravy/.Náklady na vrácení zboží platí kupující.

 

Při vrácení zboží je nutné, aby bylo zboží nepoužito, v originálním balení s fakturou a se vším, co prodávající kupujícímu při objednávce zaslal/ např.dárečky k objednávce, taštičky, krabičky/. V případě, že dárečky nebudou k objednávce vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápané jako bezdůvodné obohacení kupujícího.

 

Zboží je potřeba zaslat s vyplněným formulářem, který najdete TU na adresu naší provozovny

 

Zlaté jablko, a.s.

Prodejna Pandora

Zlín, nám. Míru 174,

PSČ 760 01

 

 

Kupující nesmí vrátit zboží formou dobírky, takto vrácené zboží bude předávajícímu odmítnuto a vráceno zpět kupujícímu. / V takovém případě hrozí kupujícímu, že nedodrží lhůtu na odstoupení od smlouvy a zboží už nebude moci vrátit./

 

V případě pokud bylo na faktuře započteno poštovné toto se zákazníkovi nevrací, vratná je jen suma zboží ne poštovné.

 

V případě, že zboží ztratí na hodnotě, prodávající je oprávněný snížit vrácenou částku, pokud změna stavu zboží souvisí přímo s tím, jak kupující zboží používal a zacházel s ním.

 

Platby budou kupujícímu vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dní ode dne, kdy bude prodávajícímu doručené oznámení od odstoupení od smlouvy, ne dříve, jak 3 dny od převzetí vráceného zboží prodávajícímu. Na vrácení platby použijeme bankovní převod na účet, který jste uvedli ve formuláři na odstoupení od kupní smlouvy. Prosíme Vás tedy o zvýšenou pozornost při vyplnění formuláře. Za chyby ve formuláři nenese následky prodávající, ale kupující