Reklamace
a vrácení zboží
Reklamace
Na zboží
zakoupené v našem E-shopu a na našich prodejnách se vztahuje 24měsíční záruční
doba. V případě poškození zboží zakoupeného v E-shopu během záruční doby, máte
dvě možnosti:
1, Zboží s
vystavenou fakturou přineste na naší prodejnu, kde ji naše zaměstnankyně
převezmou a vyřídí vaši rekkamaci.( OC Zlaté Jablko, Pandora, Zlín )
2, Zboží
se záručním listem, ve kterém bude uvedena vada zboží, vaše údaje a číslo
faktury ke které se reklamace vztahuje zašlete na adresu:
Zlaté jablko, a.s.
Prodejna Pandora
Zlín, nám. Míru 174,
PSČ 760 01
V případě
odeslání , zboží k nám dobře zabalte, aby při přepravě nedošlo ještě k většímu
poškození. Jestli je to možné, přiložte kopii faktury. O viřízení reklamace Vás
budeme informovat telefonicky a nebo automaticky zašleme opravenou reklamaci
zpět na uvedenou adresu. /V tomto případě Vám přijde oznámení od přepravce o
doručení zásilky /.
Vrácení
zboží
Kupující
má právo odstoupit od kupní smlouvy a tedy vrátit zboží bez uvedení důvodu ve
lhůtě 14dní, kromě případů uvedených v zákoně, podle kterých odstoupení od
smlouvy možné není. /např. Při úpravě šperku na míru, gravírování, poškození
zboží kupujícím /. Lhúta začíná plynout dnem, kdy kupující a nebo jím pověřená osoba
s vyjímkou dopravce, převezme zboží. Kupující může odstoupit od smlouvy
uzavřené jen prostřednictvím E-shopu a tedy není možné vrátit zakoupené v
kamenném obchodě. Odstoupením kupujícího od smlouvy se kupní smlouva ruší od
začátku. Aby byla dodržena lhůta na odstoupení od smlouvy, je potřeba, aby
kupující zaslal zboží prodávajícímu nejpozději poslední den lhůty na odstoupení
od smlouvy. Lhůta se považuje za dodrženou v případě, že kupující zboží odešle
před uplynutím 14denní lhůty. Zboží je potřeba zaslat doporučeně a
pojištěné./Prodávající neručí za jeho případnou ztrátu nebo poškození během
přepravy/.Náklady na vrácení zboží platí kupující.
Při
vrácení zboží je nutné, aby bylo zboží nepoužito, v originálním balení s
fakturou a se vším, co prodávající kupujícímu při objednávce zaslal/
např.dárečky k objednávce, taštičky, krabičky/. V případě, že dárečky nebudou k
objednávce vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápané jako bezdůvodné obohacení
kupujícího.
Zboží je
potřeba zaslat s vyplněným formulářem, který najdete TU na adresu naší
provozovny
Zlaté
jablko, a.s.
Prodejna
Pandora
Zlín, nám.
Míru 174,
PSČ 760 01
Kupující
nesmí vrátit zboží formou dobírky, takto vrácené zboží bude předávajícímu
odmítnuto a vráceno zpět kupujícímu. / V takovém případě hrozí kupujícímu, že
nedodrží lhůtu na odstoupení od smlouvy a zboží už nebude moci vrátit./
V případě
pokud bylo na faktuře započteno poštovné toto se zákazníkovi nevrací, vratná je
jen suma zboží ne poštovné.
V případě,
že zboží ztratí na hodnotě, prodávající je oprávněný snížit vrácenou částku,
pokud změna stavu zboží souvisí přímo s tím, jak kupující zboží používal a
zacházel s ním.
Platby
budou kupujícímu vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dní ode dne,
kdy bude prodávajícímu doručené oznámení od odstoupení od smlouvy, ne dříve,
jak 3 dny od převzetí vráceného zboží prodávajícímu. Na vrácení platby
použijeme bankovní převod na účet, který jste uvedli ve formuláři na odstoupení
od kupní smlouvy. Prosíme Vás tedy o zvýšenou pozornost při vyplnění formuláře.
Za chyby ve formuláři nenese následky prodávající, ale kupující